Spring til hovedindhold
Om skolen

Velkommen til HF&VUC NORD

Bliv klogere på skolen, vores afdelinger og vores uddannelser.

Din lokale skole

HF&VUC NORD er stedet for dig, der vil lære og vokse i et modent og mangfoldigt miljø.

Uanset om du vil forbedre din folkeskoleeksamen, tage en HF-eksamen eller bygge oven på din studentereksamen, er vi det rette valg. Og hvis du har udfordringer med læsning, skrivning eller matematik, så er du også på rette spor her hos os.

Vi er din lokale skole med afdelinger i det meste af Nordjylland.

Vi samarbejder også tæt med det nordjyske erhvervsliv og tilbyder skræddersyede kursusforløb, der matcher både virksomhedens og medarbejdernes behov. Det giver ikke bare mere arbejdsglæde, men også bedre resultater på bundlinjen.

Vores dedikerede lærere brænder for deres fag og for at hjælpe hver enkelt elev og kursist så langt som overhovedet muligt.

Vi stræber efter at gøre en positiv forskel for hver eneste person, der passerer gennem vores døre. Hos HF&VUC NORD ser vi mangfoldighed som en kilde til inspiration og innovation, og vi værdsætter hver enkelt persons unikke bidrag.

Lær mere om skolen her